i apple life!

06Oct11

Apple bana para vermiyor, yemek ısmarlamıyor, kafamı okşamıyor. Aksine ben ona hep para ödedim; 5 adet Apple ürünüm oldu bugüne dek (iMac, iBook, MacBook Pro, iPod mini ve iPod Touch). Henüz hiç iPhone’um olmadı, iPad de almadım. Tüm software’i parasız kullanıyorum, işletim sistemi dahil. Apple kullanmaya başladığım günden beri hiçbir ölümcül software ve hardware problemi yaşamadım. Hardware problemi yaşadığım zaman Bilkom yetersiz kaldı, o onların günahıdır. PC’ye göre her işimi daha hızlı, daha temiz ve daha sorunsuz hallettim. Görsel tasarımı beni her zaman tatmin etti. Ambalajlamadan başlayan software’in butonuna kadar uzanan tasarım detaylarını da her zaman ayakta alkışladım.

Tüm bunlar bir yana, bugün Apple’ın babası Steve Jobs öldü. Kendisini tanımam, bana para vermedi hiç, yemeğe bile çıkartmadı… Evet, yakışıklı buluyorum. Çok zengin olmasının da suç değil, yaptıklarının sonucu olduğunu düşünüyorum.

Daha önemlisi, şu konuşmayı yapan bir adamı tanımış olmaktan dolayı kendimi şanslı hissediyorum:

http://www.youtube.com/watch?v=btxf-iK8MZQ&sns=fb

Huzur içinde yatabilirsin Steve :)

No Responses Yet to “i apple life!”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

