Basın açıklaması

30Oct13

Merhaba dünya,

Bildiğiniz gibi bir süre İstanbul’da yaşadıktan sonra, Ankara’ya geri dönmüştüm. Annem sevgili Zarife Ergüven’i sonsuz huzura yollarken, benim de bir nebze huzur bulmam için aileme geri kenetlenmem gerekmişti. Kardeşim ve babamla inişli, çıkışlı, eğrili, doğrulu, kavgalı, kahkahalı 7 sene geçirdik Ankara’daki evimizde.

Bu ev, canım annemin özenle, zevkle ve coşkuyla doldurduğu, belki biraz abarttığı, belki abartacak başka bir şey bulamadığından sıkıca sarıldığı yerdi. Ve, maalesef ki esasında en sıkı sarılındığını sandıklarımız bile esasında bir gün hiçbir şey ifade etmezmiş, onu da gördük. O, giderken burayı olduğu gibi bırakabilmişti. Mekanları, insanları, olanları bazen bırakıp gitmektir ya tek çözüm, işte öyle bir şey…

Daha tatlı gitmesini dilerdim ve fakat hayat dileklerimize bazen fazla önem vermeyebiliyor. Her neyse, giden gidiyor, kalan kalıyor. Kalanların gideni, akanı, olanı değiştirmemesi gerekir gibi bir kanım var. Bu ev, bizi ana kucağı gibi sarmış olsa da bir dönem, artık bizim de gitme vaktimiz geldi. Neyse ki, çok uzaklara gitmiyoruz. :)

Ben Bodrum’a, babam zaten yaşadığı Selçuk, İzmir’e gidecek. Kardeşim Gökhan ise Ankara’da kalmayı tercih etti. Bu evi kapatıp, sezon finalini gerçekleştireceğiz artık.

Bizim için ne kadar zor olduğunu tahmin edersiniz. Kişilerden ayrılmak zaten zor, onların maalesef parçası olmuş obje ve mekanlardan ayrılmak da tuzu biberi olsun. İşte öyle narin, öyle çıt kırıldım bir süreçteyiz ailecek. Bir takım planlarımız var kafamızda, eğri-doğru fark etmez, devam etmeye yönelik… Bir takım ümitlerimiz var, bir sürü korkumuz var; koskoca bir bilinmeze atlıyoruz çırılçıplak. Beton kadar soğuk ve sert bir olayın ardından, bir kez daha bırakıyoruz kendimizi hayatın kollarına, güvenmek isteyerek olana.

Kendi adıma, bu süreçte sizlerden ricam yorumlarınızı, öngörülerinizi, var sayımlarınızı bir kenara bırakmanız ve bizimle birlikte akabilmeniz. Yaptığımız her ne ise, gelin birlikte yaşayalım. Gülelim, ağlayalım, sarılalım, saralım her şeyi.

Unutmayın ki kimse yaşamadan bilemez hiçbir şeyi ve bilinmeze atlamak büyük cesaret ister.

Ve, hepimiz her ne varsa, onu yaşamaya geldik… :)

Herkese sevgilerim ve kucaklamalarımla, hiç eksik olmayın.

2 Responses to “Basın açıklaması”

  1. yeni hayatında herşeyin daha güzel ve parlak olacağını adım gibi biliyorum. asla tek bir yere ait olmamak var insanın içinde haklısın. önemli olan onu bilmek ve onunla barışmak her zamanki gibi. adım atmak lazım. bir yerden başlamak. bizi biz yapan şeylerin bile asla sabit kalmadığını görmek lazım artık. hayat değişkenlik ister, move on! duyabilene işitebilene ne mutlu. göz alabildiğine mavi ile yeşillikle doldur hayatını. doyasıyaa. şerefineee… :)

  2. 2 Burcu K.

    Başlangıçlar da bitişler kadar zor olsa da hayatın akışı böyle. Bazen “karar vererek” bitirdiğim evreler, evler, ilişkiler, insanlar, şehirler için korkarım “ya anılarım da, kokularım, adımlarım da biterse, hiç hatırlayamazsam ya?” diye düşünürdüm. Ama bitirdikçe başladıkça öğrendim ki, gözlerimi kapatınca tüm detayları ile canlandırabiliyorum zihnimde mutfakları, dolapların içlerini, gülüşleri, jestleri, sesleri, sokakları, binaları.. O zaman, bulunduğum her yer ve herkes zihnimde taşınıyor benimle. Sen bunları zaten biliyorsun da işte, benden de bir destek olsun diye yazdım =) Kolay gelsin. Not: Bodrum çok pahalı!


Leave a Reply

